ΔοΝηΤές και σχολιανά (Διπλή απόλαυση)


Όπου βρίσκετε στον τίτλο την φράση (Διπλή απόλαυση) μην ανησυχείτε, είναι διπλό άρθρο για μεγαλύτερη απόλαυση, κάτι σαν τις καπότες που είναι κάμποσα εκατοστά παραπάνω για προικισμένους (βλ. Ἄδωνι).

Παντού ακούμε για τον Γιώργο που επέλεξε σκόπιμα το Καστελόριζο και οι θεωρίες συνωμοσίας ξαναρχίζουν.

Οι Εβραίοι με το ισχυρό λόμπι τους εισβάλλουν στα Ελληνικά πράγματα και δεν αφήνουν την ρώσικη αρκούδα του Πουτινιάρη να εκπληρώσει τις προφητείες σύμφωνα με τους φαν του «συνάδελφου» Λιακόπουλου (σημ.: απόφοιτος Φυσικού Α.Π.Θ., πρώην καθηγητής σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης) οδηγώντας την Ελλάδα στο χείλος της καταστροφής.

Όλοι εκτός από μερικούς σώφρονες λένε περιμένοντας την Θεία Δίκη: «Γιατί να πληρώσουμε εμείς, ας πληρώσουν αυτοί το χρέος» και τέτοιες παπαριές που σαφώς είναι για τρελό βρισίδι.

Ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί να μην πληρώσουμε όλοι μαζί την κρίση;

Όλοι αυτοί οι «μορφωμένοι», οι «κηρύττοντες υπέρ δικαιοσύνης και ισότητος» έχουν βγάλει τις κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης.

Η μόνη κυβέρνηση που δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως επιζήμια για το κράτος μας είναι αυτή του ανύπαρκτου -το έχω αναλύσει ιστορικά στο ποστ πριν 2 μηνών.

Παρ’ όλα αυτά υπήρχε περίπτωση να μην πηγαίναμε στο Δ.Ν.Τ.;

Ελάτε τώρα…

Αφού το ξέρουμε καλά!

Αλήθεια έχει τολμήσει κανένας μας να σκεφτεί πόσα θα πλήρωνε εάν ήταν Σουηδός (το περίφημο σουηδικό μοντέλο);

Όχι όπως εδώ που όλα είναι μπάτε σκύλοι αλέστε.

Βέβαια θα μου πείτε εδώ είναι «Ελλάντα, δεν είναι παίξε γέλασε» -Μπαλκάνια είπε ο Σαββόπουλος, το ίδιο κάνει.

Γιατί όχι; Καλύτεροι είναι αυτοί;

Και πάμε στο θέμα της παιδείας που τόσα ακούγονται και γράφονται.

Η βάση του 10 καταργήθηκε, ένας ανύπαρκτος -κατά την γνώμη μου- περιορισμός που όμως θα καταστήσει την Ανώτατη Εκπαίδευση ακόμα πιο ανύπαρκτη.

Η Μαριέττα Γιαννάκου το ’06 (αν θυμάμαι καλά) έκανε και το περίφημο μέτρο της Βάσης του 10. Αυτό το μέτρο έλεγε πώς για να έχεις πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (Α.Τ.Ε.Ι.-Α.Ε.Ι.) έπρεπε εκτός από τα μόρια της σχολής, να έχεις και απολυτήριο με γενικό βαθμό άνω του 10. Πανεπιστημιακοί, φοιτητές αντέδρασαν στην απόφαση αυτή, ο καθένας για τους δικούς του λόγους.

Οι φοιτητές ήθελαν να βγαίνουν απόφοιτοι πάση θυσία και να το παίζουν μορφωμένοι σε σχολές ανούσιες, με κανένα επαγγελματικό μέλλον και οι καθηγητές να λειτουργούν τα Τ.Ε.Ι. Πέρα Ραχούλας για να παίρνουν μισθό μιας και ήξεραν ότι ποτέ δεν θα έβρισκαν δουλειά.

Τώρα που καταργήθηκε το νομοσχέδιο, τα Τ.Ε.Ι. θα προσελκύσουν φοιτητές που συνεπάγεται λεφτά και ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας αφού οι μεν φοιτητές θα τρώνε τα λεφτά του πατέρα που θα τα δίνει για να «μορφωθεί» το παιδί του και να το παίζει ο ίδιος περήφανος όταν λέει «Ο γιος μου πάει στο Τ.Ε.Ι. Αγρινίου, και σπουδάζει Διαχείριση Φυσικών Πόρων». Μεγάλο όνομα, ε σου λέει καλή σχολή. Αμ δε. Τα επαγγελματικά δικαιώματά σου είναι μηδαμινά.

Πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει το παραμύθι της υποχρεωτικής μόρφωσης.

Θα μου πείτε, «Ρε Φυσικέ εσύ τι έχεις να προτείνεις;».

Εγώ προτείνω αυτά:

  1. Μείωση του βαθμού των Τ.Ε.Ι. και των τμημάτων τους καθώς και διαγραφή ανούσιων-περιττών σχολών. Έτσι αυτοί που θα βγαίνουν θα μπορούν να έχουν επαγγελματικό δικαίωμα και επαγγελματικό μέλλον.
  2. Κατώτατο όριο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση το 15. Είμαστε στο 2010 σε μία εποχή που όλη η γνώση είναι διαθέσιμη. Είναι αδιανόητο ένας μαθητής να περνάει σε ένα Ανώτατο (Τεχνολογικό ή μη) Εκπαιδευτικό Ίδρυμα και να μην έχει καλές γνώσεις σε όλα τα μαθήματα.
  3. Τα Α.Τ.Ε.Ι. (όπως λέγονται επίσημα) σύμφωνα με τον τίτλο τους (Ανώτατα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα) να απορρίψουν άσχετες σχολές με την τεχνολογία και σε αυτές να ενταχθούν οι σχολές του 2ου και του 4ου Πεδίου (Θετικών Επιστημών και Τεχνολογικές σχολές). Έτσι Μαθηματικοί, Φυσικοί, Χημικοί, Βιολόγοι, Πληροφορικοί και πολλοί άλλοι θα είναι συγκεντρωμένοι ΜΑΖΙ και θα έχουν πιο μαζική πρόσβαση στην έρευνα και συνεπώς στην βιομηχανία, (Ποια βιομηχανία; Τέλος πάντων…) στην εφαρμογή της έρευνας τουλάχιστον.
  4. (Κοινωνικές, Ανθρωπιστικές, Νομικές και Οικονομικές σχολές). Τα Α.Ε.Ι. να μετονομαστούν σε «Ανώτατα Ανθρωπιστικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα-Α.Α.Ε.Ι.» και θα περιέχουν σχολές 1ου και 5ου πεδίου καθώς και Εμπορικο-Οικονομικές σχολές των Τ.Ε.Ι. (Τουριστικών Επαγγελμάτων, Λογιστικής) που σαφώς θα έχουν μεγαλύτερο επίπεδο δυσκολίας. Με τα παραπάνω μέτρα εξισώνεται το πτυχίο Α.Α.Ε.Ι. και Α.Τ.Ε.Ι.. Γιατί ο απόφοιτος του Τ.Ε.Ι. Πληροφορικής να μην έχει τα ίδια δικαιώματα με τον Μηχανικό Υπολογιστών;
  5. Ίδρυση αυτόνομων σχολών Επιστημών Υγείας (3ο Πεδίο) που θα περικλείει τις ανάλογες σχολές. Σε αυτές θα ενταχθούν και τμήματα των Τ.Ε.Ι. που ασχολούνται με το αντικείμενο.
  6. Για όλους τους πολίτες να υπάρξει η «Ανώτατη Γεωργική Σχολή» που θα ασχολείται ακριβώς με την Γεωργία. Έτσι πρώτον ωθούμε την Οικονομία από τον υπηρεσιακό της χαρακτήρα στον γεωργικό αναπτύσσοντας και βελτιώνοντας την αγροτική παραγωγή, δίνοντας εισόδημα στους αγρότες που θα δημιουργήσουν τοπικούς συνεταιρισμούς (ανά νομό) στους οποίους θα πουλούν και τα προϊόντα τους, μεγαλώνοντας και το ποσοστό εξαγωγών στο εξωτερικό. Παράλληλα τα χωριά ζωντανεύουν, συντελείται η αποκέντρωση και αποσυμφορείται η Αθήνα με όλα τα οφέλη που μπορεί να φέρει αυτό. Τα πτυχία αυτά δεν θα είναι βαθμονομημένα με βάση οδηγιών της Ε.Ε. αφού είναι αυτόνομες σχολές.
  7. Επίσης για όλους τους πολίτες να δημιουργηθεί η «Ανώτατη Τεχνική Σχολή» η οποία θα ασχολείται με τεχνικά επαγγέλματα, ακόμα και επαγγέλματα που τείνουν να εξαφανιστούν. Οι απόφοιτοί τους δεν μπορούν να έχουν βαθμονομημένο πτυχίο σύμφωνα με την Ε.Ε. αφού δεν μπορεί να υπάρξει βαθμός δυσκολίας στην σχολή της ηλεκτρολογίας, των υδραυλικών ή της κατασκευής ρούχων.
  8. Τη δημιουργία τέλος για όλους τους Έλληνες της «Ανώτατης Καλλιτεχνικής Σχολής» στην οποία επίσης δεν θα υπάρξει βαθμονόμηση των πτυχίων τους. Σχολές όπως του Εθνικού Θεάτρου, μουσικών σπουδών θα ενταχθούν εδώ.

Τα 8 αυτά μέτρα θεωρώ ότι μπορούν να φέρουν σημαντική βελτίωση στην Οικονομία και στην παραγωγικότητα της χώρας μας.

Όμως το μήνυμα είναι ένα. Δεν μπορεί να υπάρχει σχολή για το κάθετι.

Δεν μπορούν όλοι να έχουν ένα πτυχίο! Κάποιοι εκ των πραγμάτων έχουν μικρότερη κλίση στα γράμματα.

Το θέμα είναι όμως ότι αυτοί που θα βγαίνουν, ανεξάρτητα με το αν έχουν βαθμό άνω του 15 ή του 10 ή του τίποτα, να είναι παιδευμένοι, να έχουν γενικές γνώσεις, κάτι που το Ελληνικό Σχολείο μπορεί να το πετύχει αρκεί να φύγουν οι δημόσιοι υπάλληλοι από τα σχολεία, να βελτιωθούν οι υποδομές και να αλλάξουν τα βιβλία.

Ο Ελεγκτής του Δ.Ν.Τ. Φυσικός σας, 25/4/2010.

Υ.Γ.: ΚΑΙ Α ΚΑΙ ΟΥ ΚΑΙ ΦΑΕ ΤΟ ΔουΝουΤου!

Advertisements
Comments
One Response to “ΔοΝηΤές και σχολιανά (Διπλή απόλαυση)”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] άρθρο μου αυτό προτείνω λύσεις, λύσεις που αν δεν βελτιώσουν την […]



Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • Αρχείο άρθρων

Αρέσει σε %d bloggers: