«ΑΠΟΛΥΕΣΑΙ! ΚΙ ΕΣΥ, ΚΙ ΕΣΥ! Α, ΚΙ ΕΣΥ!»-Μονόπρακτο ενός Υπουργού (βλ. Πολύδωρας)


Προοίμιο

ΜΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ, ΟΡΕΣΤΗ ΑΠ’ ΤΟΝ ΒΟΛΟ, ΕΝΑΣ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΙΜΑΙ!

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ Ο ΑΜΟΙΡΟΣ;

ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΜΕ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΑΣ ΣΤΑ 100 ΕΥΡΩ!

ΤΟ ΠΑΛΕΥΩ Ο ΔΥΣΜΟΙΡΟΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΓΕΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΜΑΣ ΖΩΟΠΟΙΗΣΟΥΝ!

ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΛΕΩ ΟΧΙ!

ΟΡΚΙΣΤΗΚΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΑΞΩ!

1ο Στάσιμο

Ω ΓΛΥΚΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ! Ω ΓΛΥΚΙΑ ΕΛΛΑΣ!

ΕΣΥ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙΣ ΜΕ ΜΑΣ ΝΑ ΓΕΛΑΣ!

ΚΟΙΤΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ

ΜΗΝ ΣΟΥ ΠΡΗΞΟΥΝ ΤΟ ΑΠ’ ΑΥΤΟ ΣΟΥ

ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΙΣ!

ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ, ΡΑΝΤΣΟ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ!

1ο Επεισόδιο

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΛΙΟ, ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ;

Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΑ ΚΑΤΕΚΑΨΕ ΟΛΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΑ!

ΘΕΣ ΑΣΩΠΟ;

ΘΕΣ ΠΑΡΝΗΘΑ;

ΘΕΣ ΟΑΕΔ;

ΘΕΣ ΟΑΕΕ;

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΚΑΦΕ!

ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩ, ΩΣ ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΝΑ ΣΟΥ ΤΑ ΠΑΡΩ ΟΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΩ ΠΙΣΩ!

ΟΜΩΣ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΜΟΙΡΑ, ΟΛΟΙ ΜΕ ΛΕΝΕ ΘΕΑΤΡΙΝΟ…

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΙ!

ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΟΙΟΝ; ΤΟΝ ΛΟΒΕΡΔΟ!

ΝΑ ΤΑ ΜΑΣ…

ΕΓΩ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΣΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΒΛΑΨΩ!

ΕΙΜΑΙ ΜΑΧΗΤΗΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΟΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!

ΩΙΜΕ!

ΤΗΝ ΛΥΠΗΣΗ ΣΟΥ ΖΗΤΑΩ Ο ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΣ!

ΠΡΟΣΠΑΘΩ…

ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ…

ΘΥΜΗΣΟΥ!

Αυτό ήταν ένα μονόπρακτο-μονοπρωκτικό-τραγωδία για έναν εκτελεσμένη από τον αξιότιμο Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Ανδρέα Λοβέρδο.’

Αμήν.

Ο Κώστας Πρέκας-Φυσικός σας, 19/6/2010.

Σχολιάστε

  • Αρχείο άρθρων

