Λαός και Κολωνάκι + Παιδεία με… βάσεις


Καλησπέρα σας και στα δικά μας οι ανύπαντροι (χα χα χα)!

Σήμερα λοιπόν τελέστηκε ο γάμος του Νικόλα με την Τατιάνα, όχι Ευαγγελάτου και Στεφανίδου, αλλά Glücksburg (;) και Μπλάτνικ.

Το ερωτηματικό πάει στο ότι δεν έχουν επώνυμο αφού οι πρόγονοί του ούτε αυτοί είχαν.

Τέλος πάντων.

Εμείς, τα ζώα, τα γομάρια, οι ραγιάδες πληρώσαμε την Αστυνομία, το Λιμενικό και τους διά θαλάσσης κομάντο για να προσέχουν εδώ και ένα μήνα και να επιβλέπουν αυστηρά το νησί μην τυχόν και κακοκαρδιστούν οι βασιλείς και οι πρίγκιπες.

Δεν με νοιάζει αν το μεγαλύτερο κοσμικό γεγονός της χρονιάς πα-γκο-σμί-ως (που έγινε όχι λόγω Κοκού αλλά λόγω των βασιλέων στις άλλες χώρες) έγινε στις Σπέτσες.

ΧΕΣΤΗΚΑ!

Με ενδιαφέρει που ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΣΑΝ ΚΕΡΑΤΑΔΕΣ (βέβαια κι εμείς δεν διαμαρτυρόμαστε καθόλου) ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΙΘΥΝΟΝΤΑ ΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Πώς του επιτρέπουμε να παντρέψει τον γιο του όταν αφενός μεν 5 συνταγματάρχες τον χόρεψαν στο ταψί, αφετέρου δε και ο ίδιος ήθελε να συγκυβερνήσει μαζί τους;

Δεν υπάρχει κανένας βουλευτής να ζητήσει αυτό το πράγμα; Δεν πα’ να είναι και του Λά.Ο.Σ. (λέμε τώρα για τους συγκεκριμένους)…

Ο Κάρολος Παπούλιας δεν έπρεπε να βγάλει μια ανακοινωσούλα;

Βέβαια καλά όλα αυτά αλλά έχω μια απορία ρε πούστη μου.

Οι μορφωμένοι, οι πιο πάνω στην κατάταξη της PISA σε σχέση με την Ελλαδίτσα Βόρειοι Ευρωπαϊκοί λαοί, γιατί αποδέχονται να έχουν έναν μονάρχη ακόμα και για διακοσμητικό ρόλο;

Αυτή είναι η παιδεία που θέλουν να προβάλουν; Αυτή είναι η παιδεία που κάνει τους ανθρώπους να μένουν προσκολλημένοι στους Βασιλιάδες λες και ζούμε στο Βυζάντιο; Αυτή είναι η παιδεία που κάνει ενεργούς πολίτες; Αυτή είναι η παιδεία που κάνει τους δημοσιογράφος να ειδικεύονται στο βασιλικό ρεπορτάζ;

ΟΧΙ, ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑ ΚΑΚΑ!

Ουπς! Είπα μαλακία. 😦

Να ευχηθώ τα συγχαρητήριά μου στον εισακτέο/-τέα φοιτητή/-τρια που μπήκε στο τμήμα Περιβάλλοντος του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας στην Κοζάνη με βαθμό απολυτηρίου 0,9 (στα 20 φυσικά).

Με λίγα λόγια, το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων του είπε ότι «ΝΑΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ».

Συνέλληνες και Συνελληνίδες διώξτε από μέσα σας το παραμύθι της ανώτατης παιδείας.

Στο άρθρο μου αυτό προτείνω λύσεις, λύσεις που αν δεν βελτιώσουν την παιδεία, θα βελτιώσουν την οικονομία.

Αγόρι μου δεν κάνεις για γράμματα; Κανένα πρόβλημα. Θα σε κάνω αγρότη/κτηνοτρόφο/τεχνίτη ΒΑΡΒΑΤΟ και θα γίνεις ΩΦΕΛΙΜΟΣ στην κοινωνία.

Πατέρα και μητέρα του αγοριού, το αγόρι σου ξέρεις ότι δεν κάνει για γράμματα. ΜΗΝ ΤΟΝ ΧΩΣΕΙΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΜΕΣΟ! ΜΑΘΕ ΤΟΥ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ!

Ουπς! Πάλι μαλακία είπα. Πολλές άγνωστες λέξεις βάζω και σας δυσκολεύω.

Πού θέλω να καταλήξω;

Το Ελληνικό σχολείο είναι ένα σχολείο με πολλές δυνατότητες.

Στα συν του είναι η συνεχής ύπαρξη μαθημάτων γενικής παιδείας και η λιγότερη εξειδίκευση σε σχέση με τις Φιλανδίες, Νορβηγίες, Σουηδίες, Δανίες κ.λ.π. .

Στα πλην του είναι η έλλειψη μη δημοσιουπαλληλικών καθηγητών, η έλλειψη σωστών βιβλίων, η έλλειψη κατάλληλων υποδομών, η έλλειψη τεχνικής εκπαίδευσης και η έλλειψη σωστών και μορφωμένων γονιών.

Τι να σου κάνει το έρμο το σχολείο όταν εσύ κύριε γονέα, το μόνο που σε νοιάζει είναι να δεις Λάκαινα και να δασκαλευτείς από αυτόν, να δεις την τσόντα της Τζούλιας και της Τούβλαινας, να δεις την Λαμπίρη και να βρίζεις από το πρωί μέχρι το βράδυ τον ΓΑΠούλη όταν εσύ είσαι ιδιώτης αφού δεν ασχολείσαι με τα πολιτικά μιας και τσακώνεσαι στο καφενείο με τους ΠΑΣΟΚους.

Η παιδεία δεν είναι υπόθεση μόνο του σχολείου, είναι υπόθεση όλου του Ελληνικού λαού και δυστυχώς οι νοοτροπίες αυτές δεν αλλάζουν με καμία κυβέρνηση.

Απόδειξη ότι αν και το ελληνικό σχολείο έχει προβλήματα σε όλες σχεδόν τις σύγχρονες επιστημονικές ανακαλύψεις συμμετέχουν Έλληνες.

Έξω και μονάχοι μας πάμε καλά. Μέσα και μαζί πάμε για βρούβες.

Το συμπέρασμα ένα. Τα 400 χρόνια σκλαβιάς και ραγιοποίησης του λαού μας άφησαν πίσω, πολύ πίσω. Πρώτα όμως πρέπει να αποκτήσουμε μια υγιή οικονομία για να φτιάξουμε την παιδεία, κάτι που όταν το έκανε ο Καποδίστριας θίχτηκαν οι τότε αντιρρησίες.

Δεν πειράζει. Μέσα και μαζί πάμε για βρούβες.

Καληνύχτα Κεμάλ -ξανά.

Ο κόσμος αυτός δεν θα αλλάξει ποτέ.

Ο εισακτέος με Απολυτήριο Λυκείου 0,9 Φυσικός σας, 25/8/2010.

Advertisements
Comments
2 Σχόλια to “Λαός και Κολωνάκι + Παιδεία με… βάσεις”
  1. Ο/Η arxisintaktis λέει:

    Αξιοκρατία, παιδεία, πολιτισμός… Τι μου θύμησες τώρα! Έχω κάτι χρόνια να ακούσω αυτές τις έννοιες και κάτι περισσότερα να τις βιώσω!

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] post by ofysikos var addthis_language = 'en'; Filed under Uncategorized ← School Bells Ring […]



Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • Αρχείο άρθρων

Αρέσει σε %d bloggers: